OPRAWKI

W stałej ofercie posiadamy ponad 5 tysięcy opraw okularowych z różnych przedziałów cenowych w tym renomowanych marek m.in. Prada, Dolce Gabana, Vogue, Ray Ban, Gucci, Dior, Max Mara, Marc Jacobs, Tommy Hilfiger, Carrera.




JOOP!:
marka słynąca z wyjątkowego gustu i ponadczasowych projektów. JOOP! jest symbolem niemieckiej jakości, luksusu, jak również elegancji. Marka ta stworzona została w 1978 roku i jest przeznaczona przede wszystkim dla pewnych siebie kobiet i mężczyzn, którzy cenią sobie styl. Marka postawiła sobie za cel nie tylko tworzenie mody, lecz swojego własnego stylu. Mimo że wywodzi się z Niemiec, utożsamia ona międzynarodowy świat mody.


VOGUE:
Marka produkująca okulary od lat 70. ubiegłego wieku dedykująca  swoje kolekcje okularów  przeciwsłonecznych i korekcyjnych kobietom dynamicznym i ciekawym, które pasjonują się modą i uwielbiają  próbować nowych stylów, aby nieustannie zmieniać swój wizerunek. Polską ambasadorką Marki została Karolina Malinowska, która uosabia nowoczesny i kobiecy styl okularów Vogue.


RAY BAN:
Jedna z najbardziej innowacyjnych i rozpoznawalnych marek w świecie okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych założona w roku 1937 roku przez firmę Bausch & Lomb.  Pierwszym rozpoznawalnym modelem opraw przeciwsłonecznych został „Aviator” wprowadzony na rynek komercyjny w 1937 roku. Model ten początkowo został zaprojektowany z myślą o ochronie przed słońcem pilotów. Wyjątkowy, bezszablonowy, wyzwolony styl życia,  pewność siebie, tak można określić kolekcję marki Ray Ban.


OAKLEY:
marka założona w 1975 roku z początkowym budżetem o wysokości 300$. Nazwa pochodzi od dwóch miast stany California: Oakland i Berkeley. Firma produkuje sprzęt sportowy w tym okulary korekcyjne oraz przeciwsłoneczne. Wszystkie technologie wykorzystywane przez markę rozwijane są we współpracy ze specjalistami w danej dziedzinie oraz testowane w ekstremalnych warunkach. Oakley produkuję również okulary dla U.S. Army spełniające normy ochrony balistycznej.


TOMMI HILFIGER:
Jest to czołowy projektant światowej mody, tworzący kolekcje uznawane za ikonę amerykańskiego stylu życia. Pochodzi on z wielodzietnej irlandzkiej rodziny. Marka Tommy Hilfiger powstała w 1985 roku oraz do dnia dzisiejszego założyciel pozostaje głównym projektantem.


ANA HICKAMANN:
Brazyliska supermodelka znana z pracy z największymi domami mody. Uznawana jest za jedną najpiękniejszych kobiet na świecie. W 2002 roku rozpoczęła promocję własnych kolekcji: odzież, biżuteria i okulary. Kolekcje jej okularów dla kobiet, należą do najbardziej rozpoznawalnych wśród brazylijskich kobiet. Okulary wykonywane są bardzo precyzyjnie z materiałów o  najlepszej jakości oraz wzbogacane kryształami Swarovskiego podkreślając prestiż marki.


ETNIA BARCELONA:
Hiszpańska marka która zajmuje się produkcją wyłącznie opraw okularowych. Projektanci marki czerpią inspiracje z metropolii Barcelońskiej, która jest hiszpańskim ośrodkiem kultury, miastem pełnym barw. Marka powstała w 2001 roku


PRADA:
Jedna z najbardziej znanych i cenionych marek na świecie. PRADA to marka niezwykle pożądana i bardzo wpływowa. Projekty łączą w sobie powrót do dawnych styli z nutką współczesności, co w efekcie daje niezwykle wyrafinowane projekty opraw. Jako prekursor trendów Prada wyrobiła sobie doskonałą reputację wśród ekspertów mody. Oprawki PRADY są utożsamiane z wyjątkową jakością oraz stylem. Prada powinna się kojarzyć przede wszystkim z opływowym kształtem soczewki oraz niepowtarzalnymi wyrazistymi kolorami z delikatną perłową poświatą. Ponadto PRADA nieprzerwanie od dziesiątków lat jest symbolem statusu oraz tzw. produktem „must have”.


VERSACE:
1978, rok w którym ukazały się pierwsze projekty założyciela marki Gianni Versace. Marka ta koncentruje się przede wszystkich na projektach pełnych uroku i seksapilu. Kolekcje opraw okularowych począwszy od 2003 roku, perfekcyjnie łączą w sobie wdzięki i nowoczesną elegancję wzbogaconą o szczegóły charakterystyczne dla disagnu sławnego domu mody.


DAVIDOFF:
Linia ekskluzywnych produktów stworzonych przez urodzonego w Kijowie Zino Davidoffa, obejmuje również oprawki okularowe. Marka ta jest dedykowana przede wszystkim mężczyznom, a należy zauważyć, że jest to niezwykła rzadkość we współczesnym świecie mody. Filozofią Davidoffa było odnalezienie prawdziwego luksusu, uważał że życie jest zbyt cenne, aby iść na kompromis. Szukał takich materiałów i projektów, które zapewnią mu najwyższą jakość i elegancję. To właśnie JAKOŚĆ, w połączeniu z precyzją wykonania i minimalizmem jest główną cechą tej marki.


YVES SAINT LAURENT:
Marka stworzona przez Yves’a Saint Laurenta i jego partnera Pierre’s Berge w 1962. Laurent to prekursor wielu trendów, który swoimi projektami wspierał emancypację kobiet – słynny koncept mody pret-a-porter, dał kobietą wybór i swobodę . Jego projekty są wyraziste i buntownicze. Fani tej marki to osoby niezwykle pewne siebie, lubiące „szybkie tempo życia”, dynamiczne, ceniące nutkę „hipissostwa” w eleganckim stylu. YSL to kwintesencja francuskiego szyku i niezależnej, wielkiej mody, odzwierciedlającej ducha epoki. 


DIOR:
Kolejna prestiżowa marka, która jest osiągalna w naszych salonach. Dior jest znany na całym świecie, przede wszystkim z tego, że jest marką, która nie podąża za trendami, a raczej sama je ustanawia. Już od pierwszego pokazu, który odbył się w 1947 rok u Dior stał się synonimem stylu i luksusu. Słynny „New Look” to trend elegancji, kobiecości i powabu. Oprawki okularowe firmy Dior to przede wszystkim projekty dojrzałe, wyraziste w formie oraz niezwykle eleganckie.


GUCCI:
Jeden z najstarszych włoskich domów mody założony w 1921 roku przez Guccio Gucci. Marka Gucci koncentruje się na wartościach, które sprawiły, że utrzymuje się na rynku modowym już ponad 90 lat: ekskluzywności, jakości, włoski kunszcie oraz autorytecie modowy.  Najnowsza kolekcja to przede wszystkim wyraźne inspiracje retro, ale także nawiązania do detali i motywów spotykanych w innych kolekcjach domu mody Gucci. Dyrektorka kreatywna matki Gucci, Frida Giannini stawia na parowanie nowoczesności i dziedzictwa oraz trendów i wyrafinowania.


GŐTTI:
Marka opraw produkowana w Szwajcarii. Sam założyciel marki Sven Götti w swoich projektach kieruje się mottem: „Luksus może być bardzo prosty, i wcale nie musi być drogi. Luksus może być odkryciem/wykopaliskiem z pchlego targu, a nawet niezwykle przyjemną chwilą naszego życia.” Marka ta charakteryzuje się wyrobem swoich produktów całkowicie w obrębie własnej firmy. Począwszy od projektu aż po sprzedanie gotowego produktu. Marka weszła na rynek w 1993 i od tamtego czasu wszystkie projekty są wykonywane przez założyciela firmy Svena Götti’ego. Firma szczyci się tym, że wszystkie oprawki z acetatu są robione ręcznie.


JFREY:
Marka okularów, projektowanych i produkowanych we Francji. Młody, kreatywny zespół pod dowództwem Jean-Francoisa Reya tworzy modele opraw niezwykle barwne, oryginalne, można by rzec zuchwałe. Oprawy te to często kombinacja nie tylko wielu kolorów, ale również wielu materiałów. Modele   wykreowane   przez   Jean-Francois   Reya  są skierowane  przede  wszystkim  do nowoczesnych  zwolenników  stylu industrialnego i miejskiego, ale znajdą coś dla siebie także osoby ceniące futurystyczne retro. Propozycje Jean-Francois Reya dla kobiet to cała gama stylów - efektownie elegancki, klasyczny, śmiały, wyzywający, świeży oraz subtelnie powściągliwy. Kolekcja J.F. Rey pozwala wyróżnić się z tłumu i wyznaczać nowe trendy. Logo na zauszniku jest bardzo delikatne lub ukryte, jednak dzięki ogromnej inwencji twórczej projektanta, okulary są rozpoznawane w kręgach pasjonatów akcesoriów i gadżetów z górnej półki. (www.jfrey.pl).

CAROLINA ABRAM:
Nazwa tej marki wywodzi się od imienia i nazwiska jej projektantki. Caroline Abram zaczynała swoją karierę jako optyk w rodzinnym biznesie gdzie dość szybko odkryła swoją pasję do projektowania. Jako młoda projektantka akcesoriów i biżuterii, zaczęła tworzyć swój własny świat od obiektów, które zna najlepiej, opraw okularowych. Jej wielordzenne pochodzenie (Karaiby, Indie, Francja i Polska) powoduje, że jej projekty są mieszczanką wielu kultur. Jej oprawy okularowe charakteryzuje ciekawa kolorystyka, znakomite materiały oraz nietuzinkowe wzornictwo.

GIVENCHY:
Luksusowa, francuska marka modowa. Zaraz po Diorze jest największym modowym segmentem francuskiej grupy dóbr luksusowych LVMH. Marka została wprowadzona na rynek w 1952 roku przez projektanta Huberta de Givenchy. Ikoną tej marki jest słynna „mała czarna”, która sławę zyskała dzięki filmowi „Śniadanie u Tiffany’ego”, gdzie takową sukienkę przywdziała ambasadorka marki – Audrey Hepburn. Od roku 2005 dyrektorem artystycznym marki jest Riccardo Tesci. Jego projekty posiadają nutę arystokracji, dominują stonowane, mocne odcienie, często z wplecionymi motywami natury.

  • slider-bottom-01.png
  • slider-bottom-02.png
  • slider-bottom-03.png
  • slider-bottom-04.png
  • slider-bottom-05.png
  • slider-bottom-06.png